AEZ: story a küllők mögött - 1. rész
Hogyan készülnek az AEZ ALUfelnik?

AEZ minden példánya büszkén viseli magán a "Made in Germany" nyomatot, ami nem szimplán egy standard minőséget fémjelez. A legmagasabb színvonalat a több lépésből álló tervezési és gyártási folyamat is garantálja.

 ALCAR AEZ DOTZ DEZENT ENZO STAHLRAD   ALCAR AEZ DOTZ DEZENT ENZO STAHLRAD

1. fázis: az ötlettől a tervezésig
A felnigyártás folyamatának legelső lépése mindig maga az ötlet, mely rögtön meghatározza az adott kivitel designjának és technikai konstrukciójának irányvonalát. A fejlesztői csapat egy részletes, ún. termékkövetési dokumentumban foglalja össze azokat a  követelményeket, melyeknek meg kell majd felelniük a végleges keréktárcsáknak. Az első fotórealisztikus számítógépes terveket csak ezután készítik el, melyekből számos változat készül. Közülük pedig csak a legtrendibb kerül majd gyártásba.


 ALCAR AEZ DOTZ DEZENT ENZO STAHLRAD     ALCAR AEZ DOTZ DEZENT ENZO STAHLRAD

A munkálatok egyébként PC-n készülnek, három dimenziós CAD szoftverrel, míg a felnit érő erőhatásokat és deformitásokat egy fejlett analizáló program (FEA) szimulálja a kész terven. Így olyan fontos tényezőkről, mint például a pontos méretezés, vagy a technikai design, teljesen realisztikus képet kaphatunk még a gyártás előtt.
A piaci megjelenés előtt, az első legyártott mintadarabok a TÜV laborjába kerülnek, ahol alapos tesztprocedúra vár rájuk. Amikor a TÜV végül mindent rendben talál, a felnik megkapják a "közúton használható" minősítést.

Az AEZ felnik nem csak TÜV-vel, de H-engedéllyel is bírnak, így Magyarországon is extra körök nélkül forgalomba helyezhetők.

Folytatása következik!


 ALCAR AEZ DOTZ DEZENT ENZO STAHLRAD     ALCAR AEZ DOTZ DEZENT ENZO STAHLRAD


 
  •  
ALCAR AEZ DOTZ DEZENT ENZO STAHLRAD